Dutch Championships Shinkyokushin -70 kg 2012

4th All Japan Kyokushin Cup

Posted by Victor Teixeira | Posted in | Posted on donderdag, oktober 11, 2012

Osu allemaal, Inmiddels veilig terug in Nederland kan ik vermelden dat ik de 1e plaats behaald heb op de 4e All Japan Kyokushin Cup in Tokio, Japan! Het was een goed georganiseerd toernooi, met sterke deelnemers zowel fysiek als mentaal. Wat me altijd weer verbaast is het niveau van de kinderen in Japan. Zoveel techniek, beheersing en respect op zeer jonge leeftijd. Dat belooft wat voor het niveau van de volwassenen voor de komende jaren in Japan. Ik ben zeer goed ontvangen door Shihan Sakamoto en de leden van Sakamoto dojo, zowel voorafgaand, tijdens en na het toernooi. Mijn dank voor hun warmte. Verder gaat mijn dank uit aan alle mensen die mij hebben gesteund door mooie woorden en persoonlijke berichten. Herbalife Nederland mijn dank voor de voeding en supplementen. Ik voelde me sterk en vitaal. En als laatste Shihan, u bedankt voor uw lessen en woorden. Er vielen deze reis veel puzzlestukjes in elkaar. Domo arigato gozaimasu (heel erg bedankt)! Osu, Victor

Comments (0)

Een reactie posten