Dutch Championships Shinkyokushin -70 kg 2012

4th All Japan Kyokushin Cup

Posted by Victor Teixeira | Posted in | Posted on donderdag, juni 21, 2012

Osu allemaal, Tot nu toe is 2012 een goed jaar geweest qua toernooien. In maart heb ik deelgenomen aan twee toernooien, het NK te Montfort en Europees toernooi te Den Haag en ben hier beiden eerste geworden. In mei heb ik deelgenomen aan de Europese Kampioenschappen te Zaragoza, Spanje en heb hier tevens een eerste plaats behaald. Na drie keer een tweede plaats te hebben behaald op het EK, was ik deze keer dan ook enorm blij! Herbalife bedankt voor de sponsoring om op het juiste gewicht te komen en de voorbereiding voorspoedig te laten verlopen. En bovenal Shihan Thomas, u bedankt voor alle lessen, binnen en buiten de dojo, die mij hebben gesterkt om tot dit resultaat te komen en nog steeds sterken voor toekomstige toernooien... In ben inmiddels uitgenodigd om 7 oktober door Shihan Sakamoto (Sakamotogroup Japan) om deel te nemen aan de 4e All Japan Kyokushin Cup, te Tokyo. Dit is een enorme eer en ik zal spoedig starten met de voorbereiding voor dit toernooi. Ik hou jullie op de hoogte. Osu, Victor Ps. Hieronder nog twee filmpjes van de finale van het afgelopen Europese Kampioenschap

Comments (1)

  1. Hallo Victor,

    Ik ben met toeval op je site terecht gekomen tijdens het zoeken naar info over de wk in japan en moet zeggen dat dit een leuke blog is.

    Je hebt een indrukwekkende prijzenkast, dus denk ook wel dat je het dik verdiend hebt om aan de wk te mogen deelnemen. In ieder geval heel veel succes in Japan!

    Osu!

    Martijn

    dojo kokoro groningen

Een reactie posten