Dutch Championships Shinkyokushin -70 kg 2012

Papendal afgerond

Posted by Victor Teixeira | Posted in | Posted on vrijdag, juli 23, 2010

Osu iedereen,

Van 12 juli t/m 16 juli heb ik deelgenomen aan het internationale zomerkamp te Arnhem. Het was een zware week met veel hitte en trainingen.

Tevens heb ik, met een aantal andere clubgenoten, examen gedaan voor mijn 3e dan (extra gouden streep) waarvoor ik geslaagd ben :)

Komende twee weken ga ik rustig aan doen en helen van blessures. En vanaf begin augustus weer aan de bak. Ik hoop namelijk geselecteerd te worden voor het Europese Kampioenschap Open Gewichtklassen te Gorzow, Polen. Dit betekent dat ik na een periode van afvallen nu weer moet gaan aankomen door middel van krachttraining en eiwitshakes.

Ik houd jullie op de hoogte!

Fijne vakantie!

Osu,

Victor

Comments (0)

Een reactie posten