Dutch Championships Shinkyokushin -70 kg 2012

Voorbereiding op het Europese Kampioenschap

Posted by Victor Teixeira | Posted in | Posted on vrijdag, april 09, 2010

Osu,

Over ruim een maand, 22 mei, zijn de Europese Kampioenschappen te Boekarest, Roemenië. Allerlei Europese landen zullen hun nationale kampioenen uitzenden om te strijden voor de titel. Qua niveau ligt het hoger als een nationaal kampioenschap. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor Nederland en voor Sportschool Egberth Thomas om een goed resultaat neer te zetten!

Er komt nog een trainingskamp in Noordwijk met mijn sportschool, wat een goede voorbereiding is op het EK. Daarnaast zijn er ook nog mijn eigen trainingen en die met de bondscoach. Ik hou jullie op de hoogte!

Osu,

Victor

Ps. Hieronder is de arena te zien, Sala Polivalentă.


Comments (0)

Een reactie posten